Zobacz nasze magazyny
Masz pytania? Telefon +48573503850

Regulamin

REGULAMIN NAJMU MAGAZYNÓW SELF-STORAGE
PRZECHOWUJ.PL
 
 
DEFINICJE:
  1. Biuro Obsługi Klienta – część struktury organizacyjnej Przechowuj.pl, która wykonuje przewidziane Regulaminem czynności obsługi Klienta; kontakt z Biurem Obsługi Klienta możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@przechowuj.pl oraz pod numerem telefonu: +48573503850, w godzinach: 9:30-20:30 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Kalkulator 3D – pomocnicza funkcja Serwisu umożliwiająca Klientowi szacunkowe określenie, ile rzeczy i jakiego rodzaju może przechowywać w Magazynie;
  3. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, w tym prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawną lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, lecz mogącą we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania; która chce korzystać lub korzysta z Usługi; przez Klienta rozumie się także Konsumenta;
  4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną zawierający Umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej Umowę z Przechowuj.pl bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego zwłaszcza z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; niektóre postanowienia Regulaminu jak np. odstąpienie od Umowy dotyczą tylko Klientów będących Konsumentami;
  5. Konto - indywidualne konto tworzone w związku ze złożoną rezerwacją Magazynu, dzięki któremu Klient może m.in. modyfikować Umowę;
  6. Magazyn – samoobsługowy kontener o parametrach technicznych i w lokalizacji wskazanej w Serwisie, przeznaczony do przechowywania rzeczy Klienta; lista Magazynów znajduje się w Serwisie w zakładce Sprawdź ceny;
  7. Polityka Prywatności – dokument opisujący warunki i zasady przetwarzania danych osobowych przez Przechowuj.pl oraz politykę plików cookie i innych  podobnych technologii, dostępne w Serwisie w zakładce Polityka prywatności;
  8. Przechowuj.pl – Flysafe Parking Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001106385, posiadającą nadane numery NIP: 5253004427 oraz REGON: 528722990; akta rejestrowe Przechowuj.pl znajdują się w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS; dane kontaktowe: telefon - +48573503850, e-mail – kontakt@przechowuj.pl
  9. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady i warunki najmu magazynów self-storage oraz zasady i warunki świadczenia przez Przechowuj.pl usług drogą elektroniczną, w tym tworzenia Konta oraz korzystania z Serwisu, dostępny w Serwisie pod zakładką Regulamin;
  10. Serwis – serwis internetowy, zlokalizowany pod adresem https://www.przechowuj.pl/, wraz z podstronami;
  11. Stora - Stora Ltd., Avonmore House, 15 Church Square, Banbridge, Northern Ireland, BT32 4AP, będąca operatorem oprogramowania do zarządzania Magazynami, w tym za pośrednictwem Serwisu;
  12. Stripe - Stripe Inc. 354 Oyster Point Blvd. South San Francisco, CA 94080, będący operatorem płatności, za pośrednictwem którego Klient dokonuje płatności za Usługę; Stripe dokonuje również weryfikacji tożsamości Klienta; warunki świadczenia usług przez Stripe znajdują się tutaj, a zasady i warunki przetwarzania danych osobowych przez Stripe Klienta tutaj
  13. Umowa – umowa najmu Magazynu, którą Klient zawiera z Przechowuj.pl na odległość (przez Serwis lub telefonicznie), do której stosuje się Regulamin;
  14. Usługa – usługa najmu Magazynów oferowana przez Przechowuj.pl;
  15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.
 
REZERWACJA MAGAZYNU. ZAWARCIE UMOWY:
16.   W celu korzystania z Usługi konieczne jest:
a.       dokonanie rezerwacji Magazynu;
b.      utworzenie Konta w Serwisie;
c.       pozytywne zweryfikowanie tożsamości Klienta; 
d.      zaakceptowanie Regulaminu i Polityki Prywatności. 
17.   Klient może zarezerwować Magazyn za pośrednictwem Serwisu lub telefonicznie poprzez kontakt z Przechowuj.pl pod numerem telefonu: +48573503850.
18.   W przypadku rezerwacji Magazynu za pośrednictwem Serwisu Klient korzysta z formularza rezerwacji w następujących krokach:
a.       wybór Magazynu. Dane dotyczące powierzchni Magazynu i inne dane techniczne wraz ze zdjęciem oraz wysokości miesięcznego czynszu najmu znajdują się w Serwisie. Wybór odpowiedniej powierzchni Magazynu ułatwia Kalkulator 3D, jednak Przechowuj.pl zastrzega, że jest to jedynie narzędzie pomocnicze;
b.      podanie obligatoryjnie następujących danych: imienia i nazwiska, adresu, adres e-mail, numeru telefonu komórkowego i daty wprowadzenia do Magazynu (udostępniony w formularzu kalendarz wskazuje dostępne daty), opcjonalnie także numer NIP, jeżeli Klient dokonuje rezerwacji nie jako Konsument i chce otrzymać fakturę VAT;  
c.       akceptacja Regulaminu i Polityki Prywatności;
b.      podanie danych karty płatniczej, jaka będzie wykorzystywana do płatności za Usługi i akceptacja regulaminu płatności bezgotówkowych dostępnego pod linkiem. Karta płatnicza może być wystawiona jedynie na dane osobowe (imię i nazwisko) Klienta, który rezerwuje Usługę. Okres ważności karty płatniczej nie może być krótszy niż 31 dni od daty rezerwacji. Dane karty płatniczej nie są udostępniane Przechowuj.pl. Administratorem danych osobowych w tym zakresie pozostaje Stripe. Poprzez zachowanie danych płatności Klient wyraża zgodę na obciążanie go przez Przechowuj.pl kwotami przyszłych płatności z tytułu świadczonych Usług zgodnie z warunkami Regulaminu;
c.       w przypadku Konsumentów, jeżeli przeprowadzka ma mieć miejsce przed upływem 14 dni od daty zawarcia Umowy, wymagane jest dodatkowo złożenie oświadczenia o żądaniu realizacji Usługi przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, jak również o przyjęciu  do wiadomości informacji o utracie prawa do odstąpienia od Umowy z chwilą pełnego wykonania Umowy przez Przechowuj.pl. Oznacza to, że jeżeli Konsument – pomimo złożenia oświadczeń i wykonania Umowy po stronie Przechowuj.pl - odstąpi od Umowy w terminie 14 dni zapłaci za Usługę proporcjonalnie do czasu jej trwania.
19.   W przypadku rezerwacji Magazynu telefonicznie Klient:
a.       wybiera Magazyn i podaje dane zgodnie z pkt 18 lit. a i b;
b.      wybiera formę płatności: bezgotówkową za pośrednictwem Stripe lub poprzez przelew tradycyjny na podstawie faktury VAT przesyłanej na adres mailowy podany podczas rejestracji; w razie wyboru formy płatności bezgotówkowej Klient akceptuje również regulamin płatności bezgotówkowych; Regulamin najmu i regulamin płatności są wysyłane do Klienta po podaniu danych, o których mowa powyżej w trakcie lub zaraz po zakończeniu rozmowy telefonicznej wraz z linkiem aktywacyjnym do Konta;
c.       akceptuje Regulamin i regulamin płatności bezgotówkowej poprzez przejście do etapu weryfikacji tożsamości.
20.   Rezerwacja obowiązuje aż do wybranego terminu przeprowadzki. Wskazany w formularzu rezerwacji czynsz najmu obowiązuje, jeżeli Umowa zostanie zawarta w okresie rezerwacji.
21.   Możliwość rezerwacji pomieszczeń może być ograniczona w zależności od obłożenia Magazynów oraz wykonanych w nich prac konserwacyjno-naprawczych. 
22.   Klient może mieć jednocześnie tylko dwie rezerwacje Magazynów.
23.   Rezerwacja Magazynu może zostać anulowana:
a.       przez Klienta w każdym momencie bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów aż do dnia poprzedzającego dzień przeprowadzki wskazany w rezerwacji;
b.      przez Przechowuj.pl w sytuacjach, gdy z przyczyn niezależnych od Przechowuj.pl Magazyn w dacie przeprowadzki byłby niedostępny dla Klienta, np. poprzedni Klient nie wyprowadził się lub pozostawił po sobie zniszczenia wymagające dodatkowych napraw lub jeżeli Klient nie uiścił czynszu najmu w terminie przeprowadzki; w przypadku Konsumenta – jeżeli Klient nie uiścił czynszu najmu w terminie przeprowadzki i po upływie bezskutecznego dodatkowego terminu do zapłaty nie krótszego niż 7 dni. Klient dokonuje weryfikacji tożsamości w ramach Konta utworzonego za pośrednictwem linku aktywacyjnego otrzymanego na adres mailowy podany w formularzu rezerwacji.
24.   Weryfikacja odbywa się w oparciu o udostępnione przez Klienta zdjęcia dokumentu tożsamości (np. prawa jazdy lub paszportu) i zdjęcia typu selfie. Proces weryfikacji jest przeprowadzany przez Stripe, który pozostaje administratorem udostępnionych przez Klienta danych osobowych. Przechowuj.pl otrzymuje jedynie informację o wyniku weryfikacji (pozytywny/negatywny). Jedynie pozytywna weryfikacja upoważnia Klienta do zawarcia Umowy i wynajmu Magazynu, jak również korzystania ze wszystkich funkcjonalności Konta.
25.   Weryfikacja Klienta jest dokonywana jednorazowo na potrzeby finalizacji pierwszej rezerwacji Usługi i nie jest powielana w toku dalszego korzystania z Konta, chyba że zmianie ulegną dane podawane w formularzu rezerwacji Usługi, tj. imię lub nazwisko.
26.   Umowa zostaje zawarta z chwilą mailowego potwierdzenia rezerwacji Magazynu przez Przechowuj.pl.
27.   Wynajęcie każdego z Magazynów to odrębna Umowa. Klient może mieć jednocześnie zawartych wiele Umów z Przechowuj.pl.
 
PRZEPROWADZKA:
28.    Po zawarciu Umowy Klient może wprowadzić się do Magazynu w dacie wskazanej w formularzu rezerwacji. Warunkiem przeprowadzki jest opłacenie z góry czynszu najmu za pierwszy miesiąc.
29.   Magazyny są zlokalizowane na ogrodzonej i monitorowanej posesji, do której wjazd zabezpieczony jest bramą otwieraną za pomocą telefonu komórkowego poprzez połączenie (darmowy CLIP).
30.   Przed przeprowadzką numer telefonu Klienta zostaje dodany do bazy i tym samym otrzymuje on dostęp do nieruchomości, na której znajduje się wynajmowany Magazyn.
31.   Magazyn nie jest zabezpieczony kłódką ani kodem. Klient powinien w dniu przeprowadzki posiadać własną kłódkę celem zabezpieczenia wejścia do Magazynu.
32.   Klient jest zobowiązany niezwłocznie, przy pierwszej wizycie w Magazynie, zweryfikować stan Magazynu, w zwłaszcza pod względem braku rzeczy pozostawionych przez wcześniejszego najemcę, czystości lub wystąpienia innych wad. Jeżeli Klient podczas tej wizyty stwierdzi wystąpienie jakiejkolwiek wady, powinien niezwłocznie (najlepiej w tym samym dniu) poinformować Przechowuj.pl o takich wadach. W przeciwnym razie mamy podstawy do uznania, że nie wnosisz zastrzeżeń co do stanu przekazanego Ci Pomieszczenia. Zdanie poprzednie nie stosuje się do Konsumentów.
 
KORZYSTANIE Z MAGAZYNU:
33.   Klient ma całodobowy dostęp do Magazynu 24/7.
34.   Magazyny służą do przechowywania rzeczy Klienta, tj. rzeczy, co do których Klient posiada tytuł prawny.
35.   Zakazane jest przechowywanie w Magazynie rzeczy:
a.       których posiadanie jest regulowane przez przepisy prawa, 
b.      pochodzących z przestępstwa/wykroczenia lub których posiadanie jest niedozwolone przez przepisy prawa,
c.       łatwo psujących się lub narażonych na zepsucie, w tym żywności  (z  wyjątkiem  artykułów  hermetycznych pakowanych),
d.      używek,
e.       broni (w tym w tym broni palnej, pneumatycznej, białej, cięciwowej lub wykorzystującej energię elektryczną, w tym broni w rozumieniu ustawy z 21.05.1999 r. o broni i amunicji, amunicji (w tym istotnych części broni i amunicji w rozumieniu ustawy z 21 maja 1999 r. o broni i amunicji),
f.        materiałów wybuchowych, łatwopalnych lub radioaktywnych, substancji utleniających, toksycznych, rakotwórczych (np. azbest), emitujących zapach, dym lub parę wodną, uczulających lub drażniących, szkodliwych dla środowiska naturalnego (np. freon), środków żrących lub czyszczących, produktów ropopochodnych, pełnych i pustych pojemników ciśnieniowych, w tym służących do przewozu gazów technicznych i LPG,
g.       nawozów,
h.      zwierząt, tkanek i organów ludzkich bądź zwierzęcych, a także innych substancji organicznych przyciągających insekty lub inne szkodniki; nawozów,
i.         zagrażających rozlaniem, wyciekiem lub zapłonem, w tym urządzeń zasilanych baterią lub akumulatorem, chyba że taka bateria lub akumulator zostały wymontowane przed wniesieniem do Magazynu (np. rowery elektryczne z wymontowaną baterią);
j.        samochodów, motocykli oraz innych pojazdów lub urządzeń posiadających silnik,
k.       stanowiących śmieci i odpady, w tym elektroodpady,
l.         innych rzeczy o podobnych właściwościach jak wskazane powyżej.
36.   Przechowuj.pl nie odpowiada za rzeczy pozostawione w Magazynie lub na terenie nieruchomości, na której mieści się wynajmowany Magazyn.
37.   Przechowuj.pl zachęca Klientów do ubezpieczenia na własny rachunek ruchomości przechowywanych w Magazynie.
38.   Magazyn nie może być wykorzystywany na inne na cele niż przechowywanie rzeczy Klienta, w tym nie może być wykorzystywany do prowadzenia w nich działalności gospodarczej, na pobyt ludzi lub zwierząt.
39.   W okresie korzystania z Magazynu należy zachować porządek w Magazynie i nie wolno:
a.       zmieniać przeznaczenia Magazynu,
b.      korzystać z urządzeń grzewczych, gazowych, generatorów prądu oraz innych podobnych urządzeń, a także używać jakichkolwiek otwartych źródeł ognia,
c.       oddawać Magazyn osobie trzeciej do korzystania na jakiejkolwiek podstawie (np. podnajem, użyczenie),
d.      korzystać z Magazynu w sposób, który zakłóca korzystanie z innych Magazynów znajdujących lub nieruchomości, na której zlokalizowano Magazyn.
40.   Przed opuszczeniem Magazynu należy upewnić się, czy został dokładnie zamknięty.
41.   W trakcie obowiązywania Umowy Przechowuj.pl ma prawo wejścia do Magazynu tylko z ważnej przyczyny jak:
a.       usunięcie zagrożenia dla bezpieczeństwa osób znajdujących się w Magazynie, Magazynu lub przechowywanych rzeczy; w takim przypadku rzeczy Klienta  mogą być tymczasowo przeniesione do innego Magazynu o tych samych lub większych gabarytach, z zachowaniem dotychczasowej wysokości czynszu najmu; 
b.      weryfikacja uzasadnionego podejrzenia: zmiany przeznaczenia Magazynu i wykorzystywania go do celów innych niż przechowywanie rzeczy, przechowywania rzeczy wbrew regulaminowemu zakazowi lub oddania Magazynu do korzystania osobie trzeciej,
c.       skorzystanie z ustawowego prawa zastawu,
d.      interwencji Policji lub innych uprawnionych służb, w zakresie przewidzianym przez przepisy prawa.
42.   O każdym wejściu do Magazynu lub przeniesieniu rzeczy Klient jest niezwłocznie informowany, a Przechowuj.pl podaje każdorazowo uzasadnienie dla swoich działań.
43.   Przechowuj.pl wzywa Klienta do demontażu zmian Magazynu niezgodnych z Regulaminem w terminie nie krótszym niż 14 dni. W przypadku bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu Przechowuj.pl ma prawo do usunięcia wprowadzonych zmian, obciążając Klienta z tego tytułu na podstawie rynkowych stawek za tego typu usługi. Termin określony w niniejszym pkt nie obowiązuje, jeżeli zmiany ze względów bezpieczeństwa muszą zostać usunięte niezwłocznie.
44.   Na terenie nieruchomości, na której znajdują się Magazyny Klient musi:
a.       przestrzegać przepisów porządkowych, przeciwpożarowych,
b.      usuwać na własny koszt wszelkie odpady.
45.   W przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów z korzystaniem z Magazynu Klient ma możliwość kontaktowania się z Biurem Obsługi Klienta w godzinach i dniach wskazanych w pkt 1.
 
CZYNSZ NAJMU. PŁATNOŚCI:
46.   Czynsz najmu płatny jest z góry w sposób wybrany przez Klienta (płatność bezgotówkowa przez Stripe lub tradycyjny przelew), przy czym rezerwacje za pośrednictwem Serwisu wymagają płatności kartą płatniczą, w miesięcznych okresach rozliczeniowych.
47.   Pierwszy czynsz płatny jest najpóźniej w dniu przeprowadzki wskazanym podczas rezerwacji Magazynu.
48.   W przypadku opóźnienia w płatnościach Przechowuj.pl naliczy ustawowe odsetki za opóźnienie za każdy dzień opóźnienia.
49.   Dla zabezpieczenia płatności czynszu najmu Przechowuj.pl przysługuje ustawowe prawo zastawu na ruchomościach znajdujących się w Magazynie.
50.   Przechowuj.pl ma prawo do podwyższenia czynszu najmu poprzez waloryzację o wskaźnik inflacji (średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa GUS w pierwszym kwartale roku) nie częściej niż raz na 12 miesięcy. Przy czym pierwsza waloryzacja nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 12 miesięcy obowiązywania Umowy.
51.   Wszelkie zwroty płatności Przechowuj.pl wypłaca Klientowi na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, chyba że Klient niezwłocznie wskaże inny nr rachunku bankowego.
 
CZAS TRWANIA UMOWY. WYPOWIEDZENIE:
52.   Umowa zostaje zawarta każdorazowo na czas nieokreślony.
53.   Każda ze stron może wypowiedzieć Umowę w każdym czasie z zachowaniem okresu wypowiedzenia, tj. w terminie 1 miesięca na koniec okresu rozliczeniowego.
54.   Przechowuj.pl może wypowiedzieć Umowę Klientowi ze skutkiem natychmiastowym z ważnej przyczyny, przez które rozumie się:
a.       powtarzające się naruszenia Regulaminu przez Klienta, 
b.      opóźnienie w zapłacie czynszu najmu lub innych opłat wskazanych w Regulaminie, przekraczające 1 miesiąc,
W przypadkach określonych w lit. a i b  wypowiedzenie Umowy jest możliwe dopiero po bezskutecznym upływie dodatkowego, co najmniej 14-dniowego terminu na odpowiednio usunięcie przez Klienta naruszeń lub zapłatę.
c.       przechowywanie w Magazynie rzeczy niedozwolonych wg Regulaminu, jeżeli ich dalsze przechowywanie zagraża bezpieczeństwu osób przebywających w Magazynie lub powstaniem szkody w Magazynie,
d.      oddanie Magazynu do korzystania osobie trzeciej lub zmiana przeznaczenia Magazynu bez zgody Przechowuj.pl,
e.       popełnienie lub uzasadnione podejrzenie popełnienia czynu niedozwolonego z użyciem Magazynu.
55.   Wypowiedzenie Umowy może nastąpić na piśmie (np. listownie), e-mailem lub w inny sposób, który spełnia wymagania dla formy dokumentowej, a także poprzez aktywne Konto. 
56.   W oświadczeniu o wypowiedzeniu należy wskazać, której Umowy i Magazynu dotyczy.
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
57.   Niniejszy rozdział dotyczy wyłącznie uprawnień Konsumenta.
58.   Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta masz prawo odstąpić od Umowy zawartej na odległość (przez Serwis lub telefonicznie) w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy. „Odstąpienie” oznacza rezygnację z Umowy w taki sposób, że Umowa jest traktowana, jakby nie została zawarta).
59.   Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy musi poinformować Spółkę, korzystając z danych podanych w pkt 8 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
60.   Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
61.   Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
62.   W przypadku odstąpienia od zawartej Umowy Przechowuj.pl zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Przechowuj.pl została poinformowana o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
63.   Zwrotu płatności Przechowuj.pl dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
64.   Jeżeli Konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia Usługi przed terminem odstąpienia (pkt 18 lit. c Regulaminu), Klient jest zobowiązany do zapłaty czynszu najmu proporcjonalnie od chwili rozpoczęcia Usługi do chwili, w której Przechowuj.pl otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. 
65.   Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ust. 1 pkt 1 Ustawy o Prawach Konsumenta. Dotyczy to Umów, w ramach których Usługa została w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, a Przechowuj.pl poinformował Klienta przed rozpoczęciem wykonywania Usługi, że po jej wykonaniu utraci prawo odstąpienia od Umowy, co Klient przyjął do wiadomości.
66.   W razie odstąpienia od Umowy, jeśli Klient rozpoczął korzystanie z Magazynu, masz obowiązek opróżnić Magazyn zgodnie z Regulaminem niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. 
67.   W oświadczeniu o odstąpieniu należy wskazać, której Umowy i Magazynu dotyczy.
 
OPRÓŻNIENIE MAGAZYNU:
68.   Po zakończeniu Umowy Klient ma obowiązek opróżnić Magazyn (w tym wynieść wszelkie rzeczy, posprzątać Magazyn, a także usunąć kłódkę lub inne własne zabezpieczenia Magazynu Klienta):
a.       najpóźniej w ostatnim dniu okresu wypowiedzenia (w przypadku wypowiedzenia z zachowaniem okresu wypowiedzenia),
b.      niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 3 dni od dokonania wypowiedzenia przez Przechowuj.pl Umowy ze skutkiem natychmiastowym,
c.        niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument skorzystał z prawa do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość.
69.   W przypadku braku terminowego opróżnienia przez Klienta Magazynu:
a.       Przechowuj.pl będzie uprawniony do naliczania kary za bezumowne korzystanie z Magazynu w stawce odpowiadającej dotychczasowemu czynszowi najmu wynikającemu z zakończonej Umowy;
b.      może żądać wskazania od Klienta adresu, na który dokona zwrotu rzeczy pozostawionych w Magazynie na koszt Klienta lub – w razie nieskutecznego doręczenia - może dokonać sprzedaży rzeczy w imieniu Klienta i na jego rzecz za zwrotem ceny sprzedaży rzeczy Klientowi, z wyjątkiem kwot, które Przechowuj.pl ma prawo potrącić na zaspokojenie swoich należności wynikających z zakończonych Umów, jak również innych opłat wynikających z Regulaminu, które obciążają Klienta.
70.   Klient zawierając Umowę i akceptując Regulamin zgadza się na powyższe uprawnienia, udziela Przechowuj.pl upoważnień tam wskazanych i zobowiązujesz się je respektować. W przypadku Konsumentów, uprawnienia, o których mowa w nin. rozdziale mogą być realizowane dopiero po wyznaczeniu Konsumentowi dodatkowemu nie krótszego niż 14 dni terminu na opróżnienie pod rygorem zastosowania jednego z uprawnień, o których mowa powyżej. W razie bezskutecznego upływu terminu.
71.   Dokonując wyboru uprawnień Przechowuj.pl będzie działać w dobrej wierze i interesie Klienta, biorąc pod uwagę wartość rzeczy i koszty realizacji uprawnień.
 
REKLAMACJE:
72.   Przechowuj.pl ma obowiązek świadczenia Usług w sposób wolny od wad.
73.   Przechowuj.pl prowadzi nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Serwisu i Usług.
74.   Przechowuj.pl nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia lub problemy techniczne systemów teleinformatycznych, z których korzysta Klient, a które utrudniają lub uniemożliwiają korzystanie z Serwisu i Usług. Postanowienie to dotyczy także działania operatorów telekomunikacyjnych, z których usług korzysta Klient.
75.   Przechowuj.pl może złożyć reklamację dotyczącą poprawności działania Serwisu lub świadczonych  Usług w dowolny sposób umożliwiający zapoznanie się Przechowuj.pl z reklamacją, w tym także elektronicznie na adres e-mail: kontakt@przechowuj.pl lub pisemnie na adres siedziby Przechowuj.pl wskazany w pkt 8 Regulaminu.
76.   Reklamacje są rozpatrywane niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich złożenia w formie odpowiedzi udzielonej w sposób odpowiadający wniesionej przez Klienta reklamacji.
77.   Konsument ma możliwość korzystania z alternatywnych, pozasądowych, w tym elektronicznych sposobów rozwiązywania sporów z Przechowuj.pl. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Konsument może również skorzystać  w tym celu z unijnej platformy elektronicznej ODR. Jednakże zgodnie z informacjami Komisji Europejskiej platforma ma zostać zamknięta 20.07.2025 r. Lista innych narzędzi rozstrzygania sporów konsumenckich, z których może korzystać Konsument znajduje się pod adresem.
 
DANE OSOBOWE:
78.   Administratorem danych osobowych Klientów pozostaje Przechowuj.pl
79.   Wszelkie informacje dotyczące zasad, zakresu i warunków przetwarzania danych zostało zawartych w Polityce Prywatności pod linkiem. Polityka zawiera także informacje dotyczące plików cookie i innych podobnych technologii.
 
KONTO I INNE FUNKCJE SERWISU:
80.   Przechowuj.pl świadczy drogą elektroniczną następujące usługi (usługi elektroniczne):
a.       przeglądanie Serwisu,
b.      korzystanie z Kalkulatora 3D,
c.       utworzenie, prowadzenie i utrzymanie Konta, po rejestracji za pośrednictwem linka aktywacyjnego otrzymanego w ramach rezerwacji Magazynu, 
d.      korzystanie z Konta, przy czym usługa ta jest dostępna jedynie po rejestracji, tj. jeżeli Klient posiada aktywne Konto w Serwisie, po zalogowaniu się do Konta. Usługa umożliwia zarządzanie rezerwacjami i Umowami, np. anulowanie rezerwacji, skrócenie okresu Umowy.
81.   Poprzez rozpoczęcie korzystania z usług elektronicznych Klient potwierdza, iż zapoznał się, rozumie i akceptuje treść Regulaminu i zobowiązuje się go przestrzegać.
82.   Korzystanie z Serwisu jest całkowicie bezpłatne, ale wymaga połączenia z serwerem Przechowuj.pl poprzez sieć telekomunikacyjną i skorzystania z usługi transmisji danych lub uruchomienia łączy bezprzewodowych. Opłaty z tytułu korzystania z usługi transmisji danych Klient uiszcza właściwemu operatorowi telekomunikacyjnemu według taryf ustalonych przez operatora. 
83.   Serwis jest ogólnodostępny dla każdego, ale warunkiem korzystania z Serwisu jest spełnienie przez system teleinformatyczny, którego używa Klient następujących minimalnych wymagań technicznych: 
a.       podłączone do Internetu urządzenie z zainstalowaną i gotową do pracy przeglądarką internetową obsługującą HTML5, JavaScript oraz format PDF,
b.      włączenie w przeglądarce internetowej plików cookie oraz javascript; szerzej o plikach cookie w Polityce prywatności
c.       rekomendowana rozdzielczość ekranu przy wyświetlaniu Serwisu to 1280x800 pikseli.
84.   Klient jest zobowiązany do korzystania z Serwisu zgodnie z prawem i dobrymi obyczajami. 
85.   Zabronione jest dostarczanie przez Klienta za pośrednictwem Serwisu  treści o charakterze naruszającym powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a także podejmowanie przez Klienta jakichkolwiek działań mających negatywny wpływ na działanie Serwisu lub utratę dobrego imienia Przechowuj.pl bądź powstanie po jego stronie szkody, w tym zabroniona jest ingerencja w zawartość Serwisu, jak również używanie treści Serwisu (prawnie chronionych lub niechronionych prawem) na użytek komercyjny. 
86.   Klient posiadający Konto ma możliwość korzystania z następujących funkcji po zalogowaniu:
a.       rezerwacji Magazynu i zarządzania rezerwacją,
b.      zarządzania aktywną Umową, przeglądania wynajmowanych Magazynów, terminów kolejnych płatności,
c.       wprowadzania danych, w tych danych do faktury VAT, z zastrzeżeniem pkt 25,
d.      uiszczanie płatności
87.   Login do Konta to adres e-mail, a hasło pozostaje poufne i nie powinno być udostępniane przez Klienta innym osobom.
88.   Ze względów bezpieczeństwa hasło powinno być przez Klienta okresowo zmieniane.
89.   W przypadku, gdy Klient zapomni hasło, Konto umożliwia jego reset (utworzenie nowego hasła).
90.   Konsument ma możliwość odstąpienia od umów na świadczenie usług elektronicznych na warunkach i zasadach opisanych w pkt 58 i n. Regulaminu. Przy czym, Klient decydując się na rozpoczęcie korzystania z usługi elektronicznej przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie, rezygnuje z odstąpienia, o czym niniejszym Przechpwuj.pl Klienta informuje.
91.   Umowy na świadczenie usług elektronicznych określonych w pkt 81 lit. a-b rozwiązują się z chwilą opuszczenia Serwisu. Umowa dotycząca korzystania z Konta rozwiązuje się z chwilą usunięcia Konta z Serwisu zgodnie z poniższymi punktami. 
92.   Klient może w każdym momencie zrezygnować z Konta bez podawania przyczyny, wysyłając żądanie usunięcia Konta do Przechowuj.pl drogą mailową lub zgłaszając taką prośbę przez Konto.
93.   Przechowuj.pl usuwa Konto Klienta na jego żądanie. Usunięcie Konta jest równoznaczne z brakiem możliwości zawarcia nowych Umów. 
94.   Przechowuj.pl może wypowiedzieć Klientowi umowę dotyczącą Konta z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, jeżeli:
a.       Klient korzysta z Konta w sposób sprzeczny z prawem lub Regulaminem,
b.      Przechowuj.pl trwale zakończył działalność związaną z Serwisem.
Oświadczenie o wypowiedzeniu zostanie przesłane Klientowi na podany przez niego adres e-mail. Po upływu okresu wypowiedzenia Konto zostanie usunięte.
95.   Przechowuj.pl może odmówić utworzenia kolejnego Konta przez tego samego Klienta w celu uniknięcia płatności za dotychczasowe Umowy, jak również w przypadku określonym w pkt 93 lit. a.
96.   Jeżeli Przechowuj.pl uzyska wiarygodną informację o nieuprawnionym dostępie do Konta Klienta, może podjąć dozwolone prawem działania niezbędne do wyjaśnienia sprawy nie dłuższy niż 30 dni, w tym zawieszenie lub ograniczenie dostępu do Konta.
97.   Przechowuj.pl nie odpowiada za skutki uzyskania przez osoby trzecie dostępu do Konta wynikające z winy Klienta. Klient zobowiązany jest do korzystania na własny rachunek z zabezpieczeń, używając Konta. 
 
ZMIANA REGULAMINU:
98.   Przechowuj.pl jest uprawniony do zmiany Regulaminu bez uzgodnienia z Klientem w przypadku uzasadnionych przyczyn, przez które rozumie się: zmiany przepisów prawa, prawomocne orzeczenia sądów lub decyzje administracyjne, czy też wytyczne, zalecenia, instrukcje lub inne dokumenty o charakterze niewiążącym wydawane przez organy administracji publicznej, jeżeli mają wpływ na treść Regulaminu oraz zmiany podyktowane kwestiami technicznymi związanymi z działaniem Serwisu, w tym zmiany Usług lub funkcjonalności Serwisu, zmiana (rozszerzenie lub usprawnienie) sposobu zabezpieczenia i dostępu do Magazynów, w szczególności w związku z rozwojem technologicznym lub rozwojem standardów bezpieczeństwa, usunięcie ewentualnych omyłek, błędów, niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących Regulaminu, zmiana nazw, adresów, odnośników (linków) lub danych firmowych lub konieczność przeciwdziałania naruszeniom Regulaminu lub nadużyciom popełnianym na szkodę Przechowuj.pl lub na szkodę Klientów.
99.   Zmiany nie mogą naruszać praw Klientów wynikających z Umów zawartych przed wprowadzeniem zmiany.
100.                      O każdej zmianie Regulaminu (z wyłączeniem oczywistych omyłek i poprawek pisarskich) Przechowuj.pl poinformuje Klientów za pomocą Serwisu poprzez publikację tekstu zmienionego Regulaminu ze wskazaniem zmienionych postanowień oraz planowaną datą wejścia w życie zmian, a Klienci będą związani nowym brzmieniem Regulaminu, o ile nie wypowiedzą Umowy przed tym terminem z zachowaniem okresu wypowiedzenia (pkt 54, 56-57). Do Umów zawartych przed wejściem w życie zmian Regulaminu stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili zawarcia Umowy.
 
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
1.      Opinie zamieszczone w Serwisie dotyczące Usług i działania Serwisu nie są weryfikowane.
2.      Wszelkie wątpliwości wynikające z rozumienia Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający zgodność Regulaminu z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami dotyczącymi praw konsumentów. 
3.      W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie będą miały odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa w Polsce. 
4.      Wszelkie spory wynikające z korzystania z Serwisu i Usług, w przypadku braku polubownego rozwiązania, będą rozpatrywane przez właściwy sąd powszechny.
5.      Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 maja 2025 r.
 



 

Załącznik nr 1 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od Umowy) 

 

Adresat:

Flysafe Parking Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, KRS: 0001106385, NIP: 5253004427 oraz REGON: 528722990; telefon - +48573503850, e-mail – kontakt@przechowuj.pl;

 Ja/My[1] niniejszym informuję/informujemy[2] o moim/naszym[3] odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi:

a.       najem Magazynu o numerze: ___________, zlokalizowany w  _______________, data przeprowadzki: ____________;
b.      elektronicznej korzystania z Konta;
c.       innej: _________________________________.

 Data zawarcia umowy: ______________________.

Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ___________________________________________.

Adres konsumenta(-ów): ___________________________________________________.

 

 

Podpis konsumenta(-ów)[4]

 

Data: ___________

 

 

POUCZENIE: 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
 

REGULAMIN PŁATNOŚCI BEZGOTÓWKOWYCH

 

  1. Niniejszy regulamin precyzuje zasady dokonywania bezgotówkowej zapłaty za usługi najmu magazynów self-storage świadczone przez Przechowuj.pl. 
  2. Wszelkie terminy pisane z wielkiej litery odnoszą się do pojęć zdefiniowanych w Regulaminie najmu magazynów self-storage Przechowuj.pl.
  3. Usługa świadczona jest przez Flysafe Parking Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001106385, posiadającą nadane numery NIP: 5253004427 oraz REGON: 528722990; akta rejestrowe Przechowuj.pl znajdują się w Sądzie Rejonowym dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS; dane kontaktowe: telefon - +48573503850, e-mail – kontakt@przechowuj.pl. Dokonywanie płatności za usługi jest możliwe głównie poprzez korzystanie z płatności bezgotówkowych.
  4. Przed przystąpieniem do korzystania z Usług zgodnie z Regulaminem konieczne jest wskazanie danych karty płatniczej (z wyjątkiem telefonicznej rezerwacji Magazynu i wyboru płatności przelewem tradycyjnym).
  5. Nie jest dopuszczalne wskazanie danych karty płatniczej nienależącej do Klienta dokonującego rezerwacji Magazynu.
  6. Przechowuj.pl nie przechowuje danych karty płatniczej. Dane karty płatniczej przechowywane są wyłącznie przez agenta rozliczeniowego, tj. Stripe.
  7. Płatność za Usługi dokonywana jest z góry w miesięcznych okresach rozliczeniowych. 
  8. Klient jest uprawniony do usunięcia danych karty płatniczej w każdym czasie. W czasie gdy nie jest zarejestrowana żadna należąca do Klienta karta płatnicza korzystanie z Usługi jest możliwe tylko w ramach rezerwacji telefonicznych i płatności tradycyjnym przelewem..
 

[1] Niepotrzebne skreślić.
[2] Niepotrzebne skreślić.
[3] Niepotrzebne skreślić.
[4] Tylko, jeżeli oświadczenie jest przesyłane w formie papierowej.